1. Definició del títol
El titular del batxillerat professional (BP) tècnic de suport a la gestió administrativa és un professional que realitza activitats de suport administratiu en les diferents àrees empresarials, es a dir, administració, comptable, financer, comercial, d'atenció al client intern o extern, així com a la resta de les àrees de l'organització, aplicant els protocols i procediments establerts i actuant segons la normativa establerta.
La seva competència general és col·laborar en la gestió administrativa en l'àrea d'administració, recursos humans, comptabilitat o financera, de qualsevol empresa, tant pública com privada, sota supervisió, realitzant activitats administratives de compravenda, tresoreria, comptabilitat i de gestió de recursos humans, mitjançant les eines i suports informàtics necessaris.
El titular del batxillerat professional de tècnic de suport a la gestió administrativa certifica un nivell de competències de nivell 4 del Marc andorrà de qualificacions, que permet evolucionar cap a un nivell de qualificació d'igual nivell o superior per a la seva progressió professional.
2. Camp d'activitats
El tècnic de suport a la gestió administrativa exerceix la seva activitat en qualsevol departament de l'organització, sent més habitual en els departaments d'administració, comptabilitat i finances, comercial, recursos humans, de qualsevol empresa, tant pública com privada.
Els principals àmbits en què pot desenvolupar la seva activitat són:
Tenint en compte el Reglament regulador de la Classificació nacional d'ocupacions d'Andorra, que estableix la classificació professional de les ocupacions, el titular del BP pot exercir la seva professió com a:
Altres denominacions de les ocupacions a la que es refereix aquest perfil professional son:
3. Funcions i tasques professionals
Els titulars del BP Tècnic de suport a la gestió administrativa realitza les següent funcions