DDS Informàtica selecciona per a incorporació immediata : TÈCNIC/A CAU.
Descripció de les tasques a desenvolupar:
Selecció d'un/a Tècnic per treball presencial en el client per la gestió i resolució d'incidències Microsoft 365, Windows i perifèrics d'usuaris, suport i assessorament a l'usuari.
Habilitats i competències:
Experiència en la resolució d'incidències i suport del programari dels llocs de treball Windows.
Coneixements en la instal·lació d'aplicacions d'usuari.
Treball presencial, es requereix bona presencia.
Experiència professional
Es requereix una experiència mínima de 1 any en les tasques de suport a usuari, capacitat per treballar en equip.
Experiència en atenció telefònica a usuaris i assistència remota.
Experiència en l'ús d'eines de gestió de centres d'atenció a usuaris (help desk).
Idiomes per la prestació del servei en català i castellà.
Oferim:
Contracte indefinit.
Formació a càrrec de l'empresa.
Treball en equip en un bon ambient de treball.
Condicions salarials segons vàlua del candidat, es valorarà experiència en lloc similar.
Jornada laboral de dilluns a divendres.
Incorporació immediata.