T'apassiona el món de la informàtica i estàs buscant noves oportunitats laborals? Si és així, t'estem esperant!
En dependència directa del responsable de l'Àrea de Suport i Sistemes, estem cercant un/a **tècnic/a nivell 1** per incorporar-se al nostre equip.
Tasques Principals
- • T'encarregàs d'atendre, resoldre i canalitzar les incidències registrades al centre d'atenció a usuaris (CAU).
- • Realitzaràs tasques de control dels processos d'explotació crítics i prioritaris.
- • Mantindràs i actualitzaràs la web CAU (Centre d'Atenció al Usuari).
- • Proporcionaràs suport a primer nivell a les peticions d'usuaris relacionats amb sistemes de venda i lloc de treball.
Requisits
- Formació: Formació professional II en informàtica.
- Coneixements: En ofimàtica, bases de dades, microinformàtica i arquitectura de xarxes.
- Idiomes: Castellà i català parlats i escrits.
- Alta orientació al client.
- Capacitat comunicativa i resolutiva.
- Capacitat de treball en equip.
- Preferiblement amb vehicle propi.
Condicions
- » Incorporació immediata.
- » 2 dies de descans setmanal.
- » Possibilitat de desenvolupament professional.
- » Gaudir dels avantatges socials de Pyrénées Andorra.